Paddle Expo 2021 Germania

Ora d'apertura:09:00-18:00 da u 08 d'ottobre à u 10 d'ottobre 2021

Città ospitante:Nuremberg, Germany - Nuremberg Convention Center, Germany

Durata:una volta à l'annu

Zona di mostra:30.000 metri quatratu

Espositori:450

I visitori:20.000 persone

 

Dapoi u 2003, PaddleExpo hè diventatu a prima fiera di Paddlesports esclusiva in u mondu induve pudete truvà tutti l'ultimi prudutti è tendenze, da kayaks è canoe, stand-up paddles è prudutti gonfiabili à forniture di sport acquatici è vestiti è accessori.

U spettaculu ùn hè micca solu un mercatu internaziunale, ma ancu un avvenimentu di riunione glubale è networking per cumpratori, fabricatori, importatori, rivenditori, media è associazioni.

U PaddleExpo hè ancu a prima fonte d'infurmazioni per i partenariati, a gestione di l'avvenimenti, i premii è u turismu di sport acquatici.

U PaddleExpo hè tenutu ogni annu in Nuremberg, Germania, in cuuperazione cù a Federazione Tedesca di Canoe.

Gamma di mostra: Kayak, Canoa, Tavola di Paddle Verticale (SUP-), Barca pieghevole, Barca gonfiabile, Barche Rec-Boats, Pesca in Kayak, Pesca SUP, Seduta nantu à ella, Noleggio di barche, Remi, Abbigliamento è Accessori, Prodotti di salvezza.Fornitura di sport d'acqua.

news-1-1
news-1-2
news-1-3

Infurmazioni di u Pavilion:

U Centru di Cunvenzione di Nuremberg, Germania

Nurnbergmesse, centru di cunvenzione, Nuremberg, Germania

Superficie di u locu: 220.000 metri quadrati

Numeru di cuntattu: +49 (0) 911 860 60

U Pavilion Location: 90471 Nurnberg, Messezentrum, Nuremberg, Germania

 

A canoa hè un sportu chì usa REMI senza fulcro per spinghje diversi tipi di barche in avanti secondu certe regule.

Kayak hè divisu in kayak è canoeing dui tipi di barche, kayak hè l 'atleta seduta in a barca di fronte à a direzzione avanti cù doppia fila paddle pale;U rematu hè l'atleti chì si ghjinochjenu in a barca rivolti in avanti cù una sola fila di pale à pale.

A canoa hè divisa in kayak d'acqua ferma è kayak d'acqua bianca, rispettivamente, utilizendu dui tipi di kayak di grassu è kayak di gomma.A canoa hè un sport olimpicu è ci sò 12 MEDAGLIA d'oru in acqua tranquilla.

A Cina hà unitu à a Federazione Internaziunale di Canoa (ICF) in u 1974, è a canoa hà una storia di 50 anni in u nostru paese.

news-1-4
news-1-5

Tempu di post: 22-ghjugnu-2021